maandag 17 juni 2013

Writersblock

positionering
Charlotte Grips
Veel te laat lever ik mijn 2-maandelijkse column aan bij de KvK. Ik baal er van, verkeerde datum opgeschreven en nu toch nog de mogelijkheid om een stukje in te leveren. Ik wilde geen week meer wachten, maar waar schrijf ik deze keer over. Mijn stukje heeft al diverse titels gehad, maar ik weet het gewoon niet.

Ik heb afgelopen maand mijn eerste opdracht in het buitenland gehad, dat was echt fantastisch en wie weet wat daar nog uit voortvloeit, maar ik wil me daar niet op blindstaren dus focus ik me op mijn lopende zaken in het Nederlandse.

Barstensvol ideeën en plannen, aanvragen en projecten, maar wat leveren ze me op de lange termijn uiteindelijk op? Kan ik mijn droom waarmaken en uiteindelijk volledig zelfstandig zijn, zonder baantje ernaast te hebben, of moet ik juist dankbaar zijn dat ik dat wel heb, zodat ik nog enige zekerheid heb. Aangezien het nog wel even “crisis” blijft, althans als ik het nieuws mag geloven, maar ik wil daar niet aan vasthouden. Ik wil als fotograaf een naam neerzetten.

Ik heb sinds kort een heus logo, waar ik heel trots op ben. Een aantal samenwerkingsverbanden opgestart met zzp’ers die net zo enthousiast zijn als ik en daar wordt een mens blij van. Gelukkig kruisen er nog mensen mijn pad die ook een doel voor ogen hebben, om meer creativiteit te laten zien en mooie dingen te maken.

Maar waar schrijf ik dan nu over?

Eigenlijk zit ik al dagen te wachten bij de telefoon (die ik zelf ter hand zal moeten nemen in deze) voor die ene superopdracht. De opdracht waarmee ik een statement kan maken, mijn naam kan laten zien. Morgen, morgen pak ik de telefoon. Elke dag is een dag van uitstel, maar ik wil geen afstel, maar ik merk dat ik nog te weinig doe aan “marketing” dus daar moet verandering inkomen, vandaar toch mijn stukje voor Creatief Zuid.

Mijn naam is Charlotte Grips, ik fotografeer en wil graag mooie dingen maken.

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten